back

Jag kommer alltid tillbaka till bloggandet, alltid. Jag tycker om att skriva, men mycket vill jag inte att "vem som helst" ska få läsa. Men skönt att skriva av sig vilket som. Men det är svårt att få ner det man tänker i ord i en blogg. Någonstans hinner orden omvandlas.

Sitter nu och kollar på 112 - på liv och död. Det är väldigt intressant, man blir väldigt fascinerad av deras arbete.

Hur som helst - livet är i full gång, är mycket på gång. Men det är bara roligt. Lite mycket i skolan just nu, kursen är slut nästa vecka och då ska såklart allting vara klart. Det känns att man inte längre är på gymnasienivå och pluggar, är helt anant upplägg och tempo, helt andra uppgifter. Det är svårt att komma igång att sätta sig och plugga, känns som att det var ett tagsen man gjorde det. Men jag trivs otroligt bra på programmet och med alla studenter, har valt rätt i alla fall!

Alla hjärtansdag var det i måndags. Förr tyckte jag inte alls om dagen, men när jag blev riktigt kär så ändrade jag helt uppfattning. Då blev det bara mysigt! Förra året förlovade vi oss på denna dag så det är en speciell dag för oss. Jag upptäckte att jag har en väldigt romantisk och påhittig karl ;D



Blev ett startinlägg. Får se vad som händer och sker ;D


Take care.
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0